beautiful-young-cheerful-girl-hat-sunglasses-rests-morning-beach

הקיץ הוא עונה מאתגרת לעור הפנים. מזג האוויר הלוהט, הלחות הגבוהה, הזיעה והפרשת השומן המוגברת – כל אלה גורמים לעור להיראות מיוזע ומבריק מצד אחד וחסר חיים מצד שני. אז כשהטמפרטורות בחוץ מטפסות, זה הזמן לעבור לשגרת טיפוח קיצית.

הצוות המקצועי של אגס קונספט הכין בעבורכם מדריך מקוצר למוצרים ייעודיים לאביב ולקיץ שישנו לכם את פני העור.

סוג העור אומנם אינו משתנה מעונה לעונה, שכן סוגי העור מוגדרים על פי רמת השומניות ולא על פי רמת הלחות, אולם רמת הלחות בהחלט עשויה להשתנות בעקבות מזג האוויר בחוץ. מה שמשפיע מהותית על מצב עורנו למשל, עור שמן יכול להפוך ליבש. ועור נורמלי או יבש עשויים להתאפיין ברמת לחות נמוכה. לכן קרם הלחות העשיר שבו השתמשנו בחורף עלול להכביד בקיץ, וכדאי להחליף לקרם קליל הנספג בקלות.ואת קרם ההגנה נמרח פעמים ביום בוקר וצהרים על מנת שעורנו ישאר מוגן לאורך שעות ארוכות במיוחד אם מרבית פעילותנו במשךהיום נעשת בחוץ. 

גם בנוגע לתכשירי טיפוח לאנטי-אייג’ינג וחידוש העור, עונת הקיץ מכתיבה כללים חדשים. ידוע שהמרכיבים הנמצאים בחומרי הטיפוח בחורף: חומצות הידרוקסי מ-9% ומעלה או רטינול מ-1% ומעלה, מבצעים בעור סוג של פילינג. ההשפעה של מרכיבים אלה על העור חזקה במיוחד, וחשיפה ממושכת לשמש יכולה לגרום אפילו לכוויות, לגרד, לאדמומיות ולפיגמנטציה. ולכן, מומלץ להחליף את קרם האנטי-אייג’ינג בתכשיר עדין יותר, המכיל חומצות בריכוז נמוך יותר שלא גורמות להיפרפגמנטציה. אפשר להשתמש בתכשיר מי פנים על בסיס טבעי עם חומרים מרגיעים שלא מכילים אלכוהול או חומצות בריכוז גבוה  . כדאי גם להוסיף לשגרת הטיפוח פילינג קריסטלים הגורם לקילוף שטחי של העור, ועם זאת מעניק אפקט של עור חלק וקטיפתי, יפה ומטופח יותר.

ומה עם שגרת האיפור בקיץ? אם שגרת האיפור שלך כוללת מריחת שכבות של תכשירים, כגון סרום, לחות, פריימר, קרם הגנה ומייק־אפ על הפנים, עוד לפני האיפור, כדאי לשנות הרגלים בקיץ. עודף השכבות מכביד על העור, לא מאפשר לו לנשום ועלול לגרום לאיפור לנזול בלי התראה מוקדמת ובמקרה פחות טוב לאקנה. אין ספק שצריך להימנע מזה, ולהסתפק ב־2־3 שכבות של לחות קלה על בסיס מים, מסנן קרינה ומייק־אפ לא מבריק מדי בשכבה דקיקה.

אז בואו נקבל את הקיץ באהבה, נתאים את שגרת הטיפוח שלנו לעונה החמה, ונתמודד עם קרני השמש הלוהטות בחוכמה ובמינימום נזקים.

אגס קונספט מאחלת קיץ מהנה לכולנו.

עוד בנושא