shutterstock_1404959972

נהוג לחשוב שחייבים להמתין עד החורף על מנת לטפל בפיגמנטציה, אבל גם הקיץ הוא זמן מושלם להיפטר מהם. כבר היום ניתן להבהיר כתמי פיגמנטציה בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם בשילוב תכשירים מותאמים גם בקיץ וללא תופעות לוואי.

פיגמנטציה נגרמת מייצור יתר של מלנין בעור כתוצאה מפקטורים רבים כגון שמש, הזדקנות העור, דלקות, מצב הורמונלי משתנה ועוד. צבע כתמי הפיגמנטציה משתנה לפי גוון העור, וזו יכולה להופיע בכל אזור בגוף.  פיגמנטציה היא אינדיקציה לתהליך חיצוני או פנימי שעובר על העור על מנת להגן על עצמו. על מנת למנוע הופעת פיגמנטציה, כדאי להימנע מחשיפה לשמש כמה שיותר, אך במדינה שמשית כמו ישראל, קשה להימנע מהשמש כך שישנן אפשרויות טיפול רבות לפיגמנטציה החל מטיפולי פילינג מגוונים  דרך קרמים יעודיים לשימוש ביתי ועד טכנולוגיית הלייזר.

כיצד הלייזר מטפל בפיגמנטציה ?

קרני הלייזר המופקות מהמכשיר הן בעלות יכולת חדירה עמוקה לשכבת העור. מאחר שהפולסים של הלייזר קצרים ובעלי אנרגיה גבוהה, חלקיקי הפיגמנט סופגים את אנרגיית האור ונשברים לחלקים קטנים מאוד. כתוצאה מכך, צבע הפיגמנט נעשה בהיר יותר ונעלם באופן הדרגתי.
הלייזר מפרק ביעילות כתמי פיגמנטציה וכל זאת מבלי להזיק לרקמות עור אחרות.

יתרונות השימוש בלייזר לטיפול בפיגמנטציה

  • תוצאות מהירות ונראות לעין בזמן קצר יותר ביחס לשימוש בתכשירים
  • טיפול בכל סוג של פיגמנטציה כולל כתמי גיל, נמשים וכתמי לידה.
  • הוא אינו משפיע בשום צורה על הרקמה הבריאה שמסביב ואינו משאיר צלקות.

 כיצד מתבצע האבחון והטיפול בקיץ?

איש מקצוע מבחן את סיבת הפיגמנטציה לצד תשאול כללי ואף בדיקות דם במקרה הצורך

כיצד מתבצע האבחון והטיפול בקיץ?

איש מקצוע מאבחן את סיבת הפיגמנטציה, לצד תשאול כללי על מצב הבריאות, הרגלי הבריאות ובדיקות דם במקרה הצורך ומתאים לה את הטיפול הנכון. באמצעות מכשור טכנולוגי ותכשירים בעלי חומר פעיל

ניתן לפרק את הכתם  תוך הימנעות משימוש בחומרים כמו רטינול, ויטמין C, קרמים וסרומים בעלי חומצות בריכוז גבוה המומלצים לשימוש בחודשי החורף בלבד. בנוסף, חשוב לזכור כי יש לפגמנטציה זיכרון על כן רצוי להמשיך ולהימנע מחשיפה לשמש, מעישון ועוד. בנוסף במידה ולא ננקוט במידת זהירות הכתם ישוב, לכן חשוב להשתמש באופן קבוע בקרם הגנה בכל מזג אויר גם מול המחשב, הפולט קרינה העלולה לגרום לפיגמנטציה או הופעה חוזרת.

לאגס קונספט רשת קוסמטיקאיות ענפה הפרוסה לאורכה של הארץ. מעוניינים בייעוץ והתאמת טיפול בלייזר וחומרים מותאמים לחצו כאן.

את הקיץ הזה נעבור בגוון עור אחיד.

עוד בנושא