שני אנשים בחופשה

עונת החופשות החלה ואנחנו מתכננים את יעד הנסיעה הבא שלנו. אולי נישאר בארץ אבל אולי ניסע לחו״ל ושם כידוע מזג האוויר יכול להיות שונה. בארץ קל לנו יותר לשמור על שגרת טיפוח עור הפנים, היא חלק מהיום יום שלנו, אבל בחו״ל הסיפור שונה ולא רק בגלל מזג האוויר. שעות השינה, האוכל שאנו אוכלים והשעות הרבות שאנו מבלים חשופים לשמש.

אגס קונספט מזמינה אותך לקבל את המדריך המקוצר לתיק טיפוח לשמירה על עור הפנים בחו״ל.

קרם לחות: רק כשמגיעים לחו״ל מבינים לעיתים את החשיבות האמיתית של קרם לחות. שינויי האקלים שאנו חושפים את העור שלנו יכולים לגרום ליובש ולתחושת יובש מטרידה. קרם לחות נאנו נעים מאוד ונספג בקלות, לכן מתאים לכל מזג אוויר. טיפ קטן, אפשר לבקש מהקוסמטיקאית דוגמיות קומפקטיות וקלות שיתלוו אליך לתיק הטיולים.

קרם הגנה בגוון טבעי המתאים לכל גווני העור: בגזרת ההגנה, אגס קונספט פיתחה מקדם הגנה מירבי על מנת שהעור שלכם לא ייחשף לנזקי השמש. הוא מתאים לכל מקום ולכל מזג אוויר. חופשת סקי, אי בתאילנד וחוף הים באשדוד. בידקו את מזג האוויר לפני הנסיעה והתכוננו מראש.

טונר: אם יעד החופשה הוא למדינות עם אקלים חם, חשוב להביא טונר עץ התה נטול אלכוהול שאינו מייבש את העור במהלך הטיסה. הטונר מכיל תמציות עץ התה, משמש כתוסף לחות ששומר על הנזקים שגורם חלל המטוס הסגור הגורם לנזקים גדולים לעור שלנו, בייחוד כאשר הטיסה ארוכה. לצורך רענון עור הפנים, ניתן להעלות את רמות ה PH במידה ואתם סובלים מעור יבש, מומלץ להשתמש בטונר שרמת הלחות בו גבוהה במיוחד. טונר נטול אלכוהול וארש מכיל חומרים מרגיעים כמו קמומיל להרגעת הסטרס של העור ואפילו תוכלו להגיע לחופשה שלכם רעננים, כך השהייה שלכם תהיה נעימה וכיפית.

ולסיום, אל תעלו עם איפור כבד למטוס, הוא אוטם את הנקבוביות ולא מאפשר להם לנשום. רצוי איפור קל על בסיס מינרלים המאפשר לעור פעילות רגילה.

תהנו מהחופשה

עוד בנושא